|
| Okula neden gitmiyoruz? | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
Hilal Seviye 1
Mesaj Sayısı : 12 Tecrübe : 0 Puan : 7 Kayıt tarihi : 26/09/17
| Konu: Okula neden gitmiyoruz? C.tesi Ekim 21, 2017 10:26 am | |
| OKULA NEDEN GİTMİYORUZ? İnsanın neyi neden yaptığı sorusuna illaki bir cevabı vardır.Yada olmalıdır. Her insanın amaçları vardır. Bu amaçlar doğrultusunda yaşar. İstekler, planlar, beklentiler dünyaya dair olunca hesapta ahiret olmayınca amca ulaşmak içinde bu yolda yapılan her şey mübah sayılacaktır. Bugün bu düzen içerisinde, Rabbi, ahireti yok sayan sistemeri herkezin biiyor olmasına rağmen dünyalık kaygıları nedeniyle bir yerlere gelebilmek, topumda sayğınlık kazanmak daha rahat hatta lüks ve şaşa içerisinde yaşamak için önce okumak gerektiğini düşünmekteler. Okullara gidip ilim, bilim öğrendiklerini yada ancak buralarda öğrenilebileceğini düşünürler. Bir diploman olmalıki ayaklarının üzerinde durabilmelisin, geleceğini garanti altına almalı, kendi değer yarğılarıyla oluşturdukları altlık üstlük anlayışının içerisinde bir yer bulmalısın. Bu bağlamda küçük yaştan itibaren putların önünde secde ile başlayan, devamında içi boş gerçeğe dayalı olmayan, yalan yanlış bir sürü safsata. Ders adı atında küçücük çocuklara verilmeye çalışılan onları rabden uzaklaştırmak, düşünmek sorgulamak yerine bu putlara bağlı bir yaşam sürmeleri adına bir çaba ve gayret içerisindeler. Bunu yapmak zorundalarki bu putlar ayakta kalabilsin. Bugün dışarıda bir çocuğa herhngi bir rasulle ilgili bir şey sorsanız söyleyebileceği çok fazla bir şey yoktur. Ama putlarından bir put olan ******ün hayatıyla ilgili herşeyi öğretme çabasındalar. Yada bugün o putu beğenmeyip yerine bir başkasını daha yüceltilmeye layık olduğunu düşündükleri tayyip erdoğanı koyma çabasında olmaları, fark etmez bir put gider yerine bir başkası gelir, bu putçu zihniyet değişmedikten sonra. Ve bu kafayla hayatı okuyan bu zihniyet rabbin ilk emri oku diyerekten alak suresindeki bu ayetide yanlış yada okumak istedikleri gibi okumaktalar. İlk ayeti oku diye başlayan bu emir ikinci ayetinde yaratan rabbinin adıyla oku diye devam etmektedir. Zaten bildiğimiz her şeyi bize öğreten, ve bu öğretttiklerini onun adıyla okumaktan bahseden ayeti. Ama onlar rabbin öğrettiklerini rabbe rağmen okudukları için bugünki ders sistemlerinde okuttukları dersler içerisinde insanın oluşumuna gelişimine dair tamamen uydurdukları evrim teorileri, tarihi devirlere ayırıp ilk çağ, orta çağ, yeni çağ, yakın çağ diye ayırıp milattan öncesine karanlık çağ diye bakmaktalar. Bugün burdan bakmaktalar çünkü ellerinde olan imkanlara kendi çabalarıyla ulaştıklarına inanmaktalar. Rabbin dilemesiyle gerçekleşmektedir herşey ugün bazı şeyleri kolaylaştırsada bazı araçlar bunlar bizim için avantajmı değilmi yada bize ne getirmekte ne götürmekte kendileride buna cevap verememekteler örneğin teknolojik aletlerin bu kadar çoğalması kanser denilen çaresini henüz bulamadıkları, başa çıkamadıkları bir hastalığıda getirmektedir. Ve belki yine rabbimiz dilerde beşyüz veya bin yıl sonra dünya varlığını sürdürmeye devam ederseo zamanda insanlar belki bugüne gelişmemiş veya ilkel veya karanlık olarak bakacaklar. Araçlar değişsede insanın imtihan olduğu gerçeği hiçbir zman değişmeyecek. Veya Darwin denilen bir adamın ortaya attığı, rabbi inkar etmekte sınırtanımayanların peşine düştüğü, elle tutulur hiçbir tarafının olmadığı saçma sapan iddialerının ders olarak okutulduğu okulları. İnsanın maymundan türediği yeryüzündeki canlıları bir yaratıcının değilde kendi kendine oluştuklarını zamanla geliştiklerini iddia eden bir anlayışı bugün hala savunabilmekteler. Adına ilim veya bilim dediğiniz şey sizi bu kadar köreltebilmekteyken ister buna inanan ister inanmayan, ister kabul eden ister etmeyen ne fark eder hepiniz aynı düzenin içinde değilmisiniz. Bu okullara gidip yada çocuklarınızı gönderip ne beklemektesiniz. Nasıl kullar, kiimlere kulluk edenler olmasını | |
| | | Havva Atay Seviye 1
Mesaj Sayısı : 13 Tecrübe : 0 Puan : 3 Kayıt tarihi : 04/10/17
| Konu: Geri: Okula neden gitmiyoruz? C.tesi Ekim 21, 2017 8:27 pm | |
| HENNA ATAY:
Biz okula;Allaha inandığımız,şeytanı taşladığımız için gitmiyoruz.Orada Allahın dinine ters,bir çok hareketler,konuşmalar sergiliyorlar.Kendi anayasalarına,kurallarına göre,liseye kadar gitmek zorunludur.Bende isterim,Dilbilgisi,matematik öğrenmek.Coğrafya ile dünyayı tanımak,bilmek,bende isterim fen bilgisi dersi ile vücudumuzu tanımak,bilmek.Ama istemem,onların dinini,ahlakını anlatan kitapları okuyup,tanıyıp onların dinine,onların kurallarına göre yaşamak.İstemiyorum,okula gidipde,beni Allah yolundan saptıracak hareketlere,konuşmalara şahit olmak.Çünkü korkuyorum onlar gibi olupda,Allahın ayetlerinde bildirdiği,tutuşturucu yakıt dolu ateşe girmekten.Hem isteyen yine öğrenir,yine öğrenir.Bunu istemesi yeterli.Evdede öğrenilip,öğretilebilir bunlar.Hem bilmemiz,öğrenmemiz gereken en önemli şey;Allahın dininde nelerin yaşanıp,nelerin yaşanmayacağıdır.Bunu Allah öğretmiştir.Bu bilgi öldükten sonraki yaşamımız ödülmüz için gereklidir.Diğer dersler ise,şu an ki ve ölene kadarki yaşamımız içirisinde gereklidir.Onlarda aynı şeyleri biliyor,bizde.Ancak onlar,bildiklerini kötü yönde kullanıyorlar.Okumakmış,kariyermiş,gelecekmiş.Dertleri,çabaları hep bu yönde. Oysa körelen gözlerini açıp,etraflarına bir baksalar,görecekeler asıl dertlerinin,çabalarını ne yönde olması gerektiğini.Bu kendi ellerinde olan bir şeydir,bizim elimizde olan şey ise,onlara Allahın öğrettiklerini hatırlatmaktır.Kendimiz için ise,bildiklerimizi unutmamak ve onları daima yaşamak.Rabbim bizlerin ellerini,ayaklarını,dillerini senin yolunda kullanan kullarından kıl,bugün kötü dediğimizi,yarın zevk ile yapanlardan kılma.Amin... | |
| | | Özge Seviye 0
Mesaj Sayısı : 4 Tecrübe : 0 Puan : 2 Kayıt tarihi : 21/10/17
| Konu: Geri: Okula neden gitmiyoruz? C.tesi Ekim 21, 2017 9:25 pm | |
| Laikliğe bağlı bir devlet ve devlete bağlı bir okul. İçinde Allahın adı anılmayan bir sistem. İlkokuldan başlayarak tertemiz beyinlere kendilerine asker yetiştire bilmek için küçük yaşta kendi dinlerini veriyorlar, olmadık tarih uyduruyorlar Allah’ı inkâr etmek için olmadık tezler uyduruyorlar. Daha 6. sınıf sosyal bilgiler dersinde, günümüzü ve M.Ö’ sini ayırarak M:Ö’ sini karanlık çağ, insanoğlunun geliştiği zaman ve günümüzü de aydınlık çağ olarak ayırıyorlar. Taş devri zamanında insan hiçbir şeyi bilmiyormuş zamanla ateş, demir, tekerlek… Bunların hepsini kendilerinin icat ettiklerine inanıyorlar. Oysa bunların hepsini Allah Hz. Âdeme isimleriyle öğretmişti. Allahın varlığını gücünü, kudretine her şeyi onun yarattığına inanmadıkları için Allah’ı inkâr etmek içinde böylesine saçma sapan yalanlar uydurmaya da mecburlar. Yok işte insan maymundan gelmiş, önceden aslında zürafaların boyunları kısaymış da yüksek de ki ağaçlara uzanmak için sürekli boyunlarını kullandıkları için zamanla evrimleşerek yeni nesilere boyunları uzamış. Diyorlar. Evet Allah var her birimizi ve her şey O yattı demek yerine, yok işte bir patlama olmuş da her şey bir tesadüf üzerine gerçekleşmiş, maymunlar evrimleşerek insan halini almışlar. Oysa yaratan tek yaratıcı Allahdır, insana bir düzen içinde biçim verende O’dur ve insanlara bir dünya bahşedende O’dur.
Yemin olsun, sizi yeryüzünde yerleşik kıldık ve orda size geçimlikler yarattık. Ne az şükrediyorsunuz? (Araf Suresi 10)
Yaratan Rabbinin adıyla oku. (Alak Suresi 1)
İnsanların delil olarak getirdiği ilk ayettir.
__ Allah bize emrediyor tabi okuyacağız cahil mi kalalım diyorlar. __ Oysa Allahın istediği okuma böyle bir okuma değil, Allahın sıfatlarını, vasıflarını yok sayarak Allahı inkar ederek yapılan okumayı istemiyor Allah. Oku kelimesini kendi menfaatlerine çevirerek yapıyorlar. Oysa Allah böylesine bir okuma istemiyor, kitabı okumak, hayatı okumak, kendini yüreğini oku, Allahın yarattığı düzeni oku, düşün, aklat, gör, duy, hisset hayatın içinde sen neredesin neyin parçasısın farkında ol. Oku iyi oku çünkü, hesabını vereceğin bir yaşamın var. Gerçek böyleyken tağutlara boyun eğenlerin okulunda okumayı onlardan dünyevi bir menfaat bekleyerek peşin olana tamah edip ebedi olan selam yurdunu yok sayanlar, birde hem dünya rahatlıklarıyla hem de ahirette kazanacaklarını zannedenlerin yaptıkları eğitim, kuran kursları, bilmedikleri dilde ezber yapmaları, okumadan anlamadan ezber yapmaları hayatlarına geçirmeden oyun eğlence haline getirenler, arapca okuyarak her harfini kutsiyet verenler, hafızların şehitlerle beraber olacaklarına inanlar. Kuran’ın her harfinde sevap kazandıklarına inandıkları için arapca okuyorlar. bu yüzdende ne okuduklarından bir şeyler alıyorlar nede öğrettikleri kişilere bir şey veriyorlar. dertleri hayatlarına yansıtmak olmadığı için böyle yaşayıp gidiyorlar.
Bizlerde tarih okumaları yaparız, biyolojik okuruz, kimya okuruz, fizik okuruz, edebiyat okuruz, İngilizce okuruz ama bunlar bizim için nedir? Dünyada iyi geçinmek doktor, avukat, makam mevki sahibi olmak için değildir. Bunların bizim için değeri Allahın verdiği nimetleri görebilmek içindir O’nun gücünü, kudretini görebilmek duyabilmek için yaparız bu okumaları, öğüt alıp düşüne bilmek için okuruz, Allan’dan korka bilmek, idrak edebilmek için O’nu ana bilmek için vesilelerimizden biri olur.
Şu halde boş kaldığın zaman, durmaksızın yorulmaya-devam et. (İnşirah Suresi 7)
Bu ayetle birlikte kendimiz için çalışır çabalar ve yoruluruz çünkü biliyoruz ki insana kendi emeğinden başkası yoktur, neyi ekersen onu biçersin inşallah Rabbin doğrularını ekiyoruz ve inşallah ahrettede karşılığını en güzel bir şekilde alacayız. Ümidiğle yaşıyoruz.
| |
| | | Ümmühan Seviye 1
Mesaj Sayısı : 22 Tecrübe : 0 Puan : 10 Kayıt tarihi : 04/10/17
| Konu: Geri: Okula neden gitmiyoruz? Ptsi Ekim 23, 2017 2:06 am | |
| Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. okul genç beyinlere, insanlığa gelişimciliği, millet ve memleket sevgisini, şerefi bağımsızlığı öğretir. Yani yeni nesil yeni nesil cumhuriyetçilikle yetişecek ders alacaktır. Şimdiye kadar uygulanan eğitim sisteminin milletin geride kalmasına önemli etken olduğu kanısındayım. Onun için bir eğitim programından söz ederken eski boş inançlardan ve yaratılışlımızla hiç ilgisi olmayan yabancı fikirlerden doğudan ve batıdan gelebilen bütün etkenlerden uzak tarihimizle uyumlu bir eğitim sistemi kasrediyorum. Mustafa kemal Atarürk. Neye kıyasla yabancı fikirler yada ne gibi eski baş ve amaçsız inançlar? Genç beyinler diye kastettikleri çocuklara eğitim verirken, kendilerini yabancılaştırdıkları sistemlerden uzak tutmayı amaçlayarak 'yaratılışımızla hiç ilgisi olmayan fikirler' diye belirttikeri Faklılaştırmalarıyla aslında, o zamanın din kurumların uzak eğitim verilmesini kurallaştıran ' evrim teorilerini darvinizmi ve ******çülüğü güçlü olan hayatta kalır, büyük balık küçük balığı yer' gibi bir takım teorilerin eğitimiyle genç beyinlere aşılama amacıyla yeni eğitim sisteminin okulları. Rabbin hükmüyle hükmetmeyen her devler ki o devletin vatandaşları işte onlar Allah'ı hiçe sayarak yaşayan, Yeryüzüne haşa Allah karışamaz diyerek kendi anayasasını ilan eden ataürke kul olmaktalar gerek kimlik taşıyarak gerek tüm hizmetlerini yerine getirerek tağuta kulluk etmekteler. kafirler cehennem halkının ta kendisidir diye Allah ayetlerinede bahsediyor. Laiklik anayasasını çıkaran devlet işlerinin din işlerinden beri olmasın emreden cumhuriyettir. Cumhuriyetin kimliğini kullan, ona onay ver tüm görevlerini yerine getir aynı bayrak altında savaş tağutlarla ve kimliğin gerekleriyle hizmetleriyle öyle bir boyun eğişle kulluk et ki öldüğünde cenazen mezarlığa gömülebilesin sen kulluk edersen dünyalık karşılıklarını da alacaksındır. ''Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir''. Maddesini anayasasına ekleyen, devlet başkanı, ataist cumhurbaşkanı okullarda bir sistem oluşturdu. Rabbin emirlerini yok saydı, kuranı reddetti. Günümüzde okulların müfredatları yenişensede aynı sistemde eğitim vermekteler. bu cumhur başkanı mutafa kemal'de kahraman olarak anılmakta. Cumhuriyetin eğitim sistemini nasıl ele aldığı hakkında bir video hazırlamışlar. Videoda ****** şöyle tanımlıyordu; 'Gökten indirilmiş kitaplar gayettn gelen haberleri kasdetmiyorum. Eğer ki bir eğitim sistemi varsa ülkemizi temel ilkelerimizi kapsayan, bir sistem kasdediyorum''. Sitenin yorumlar kısmında bir çok katılım onay ve bakış açıları vardı. Aralarından dikkatimi çeken şu yorum olmuştu; Videoyu oraya koyup kendisi de tasdikleyen övgüyle anan gaflet uykusunda uyuyan kardeşim.Sen neye dayanarak bu sözleri onaylıyorsun? Şimdi devletimiz inancımız böylemi.. Bu yorumda ******ü eleştirip sayfayı düzenleyene kardeşim diyor ve gaflet uykusundasın diyor. Kardeşim dediği adamla ve daha niceşeriyle aynı camiide saf tutmaktalar. Bu adam admini eleştirirken en güzel kendisini eleştirmekte. ******ün laiklikle yönettiği sisteme yarın çocuğunu gönderecek. Çocuk ****** heykelinin önünde hazır ola geçece ant içecek; ''Ey büyük ******, açtığın yoldan, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim''. sözlerinden oluşan yemin metnini içecek. Derslerinde ****** kahramanımızdır diye konusu işlenecek. Derslerde sırasıyla; materyalizm darvinizm ataizm izleri konu olacak. Yada yeni müfredata göre alevilik teorik bilgiler tezler 15 temmuz demokrasi günü çocuklara aşılanacak. Gibi açıklamalarla uygulamaya geçirmekteler. Ne hayır var ki bu işte? Allah'ın razı olmayacağı bir yaşam. Hayatlarında ki çelişkiyi açıkça görmekteyiz. Rabbime hamd ediyorum laiklik anayasasıyla tağutlukla bütünleşen devletin okullarına gitmiyorm. Rabbime hamd olsun. La dedikten sonra Rabbin yuardımı bizimle oluyor. 13- De ki: 'Ben, Rabbime isyan ettiğim takdirde, büyük bir günün azabından korkarım.' 14- De ki: 'Ben dinimi yalnızca O'na halis kılarak Allaha ibadet ederim.' 15- 'Siz, O'nun dışında dilediklerinize ibadet edin.' De ki: 'Gerçekten hüsrana uğrayanlar, kıyamet günü hem kendilerini, hem yakınlarını hüsrana uğratanlardır. Haberiniz olsun; bu apaçık olan hüsranın kendisidir.' (Zümer Suresi). | |
| | | Ayşe Buğdaycı Seviye 1
Mesaj Sayısı : 14 Tecrübe : 0 Puan : 6 Kayıt tarihi : 20/09/17
| Konu: Geri: Okula neden gitmiyoruz? Ptsi Ekim 23, 2017 9:26 am | |
| (Alak Suresi Allahın adıyla) 1-Yaratan Rabbin adıyla oku. 2-O insanı bir alaktan yarattı. 3-Oku Rabbin en büyük kerem sahibidir. Rabbin yaratılarına baktığımızda, bir uyumsuzluk bir olumsuzluk görebilirmisin? Hepsi Rabbin öğrettiklerine göre boyun eğmekte… Her yaratılan şeyleri gören insan, korkup sakınarak, rabbin öğrettiklerini rabbin adıyla okumalı… Rabbin adyla okuyan biri, seni görüp gözeten yaratana boyun eğerek, yaşadığını her anı sakınarak yaşar. Bilirki Rabbin adıyla okunmadığında Rabden gayrı haddi aşan tağuti, laik bir sisteme üstünlük yüceltmek ve onların sundukları yasalara kendini adayarak tabi olur. Sen yaratılmış biri olarak Rabbe boyun eğmek ona secde etmek üzere bir fıtrat üzereyken nasıl olurda kendinde olanı değiştirip laik bir sistemi ayakta tutmak için yapmakta olduklarınıza ve yeminlerinize… Devlet bütün gücünü kendisine tabi olan insanlardan alır. Ve karsısına tebası bulunduğun devlete karşı ha ve ödevlerini yerine getirmelisin. Bu düzeni kabul edenler memleket ve milliyeti sevmek onun yükselebimesi için çalışmak hükümeki kanunlarına emirlerine boyun eğmek bir vazifedir… Bu laik sistem insanların içindeki Rabbe boyun eğmeyi söküp Rabbe olan inancını köreltmek saptırmak ve bu yola vatana millete bayrağa canını verecek bir insan modeli yetiştirmektir gayeleri… Uysal ve düzene itaatkar nesiller tağuta kulluk yapmaya hazır insanlar yetiştirmek devletin ve okulların temel görevi olmaktaır… Oysa insanların mutlak eğiticisi terbiye edip yetiştiricisi Allahtır. Ona tabi olup adanmak sadece Allaha mahsuzdur. (Ali_imran Suresi Allahın adıyla) 35-Hani İmranın karısı Rabbim karnımda olanı her türlü bağımlılıktan uzak olarak sana adadım. Benden kabul et. Muhakkak işiten bilen sensin sen. 37-Bunun üzerine Rabbi onu güzel bir kabulle kabul etti. Ve onu güzel bir bitki gibi yetiştirdi. Zekeryayıda ondan sorumlu kıldı. Hz. Henna Rabbin verdiği emaneti Rabbe adadı, sizler kime ve kimlere adıyorsunuz... Başınızdan gönderdiğimiz çocuklara kimler neler öğretiyor, nasıl bir insan tipi yetiştiriliyor. Allaha inandığınızı iddia ettiniz halde neden ataizm öğreten sistemin okullarına gönderebiliyorsunuz?. Bağımlılığın ifadesi olarak hak ve ödevlerini yerine getirmek zorundasınız. Yedi yaşına gelen çocuğu okula gönderme zorunluluğu. Ne kadar küçük olursa beyinlerine daha güzel hükmedebiliriz bilinciyle. Maymundan türediklerini tamamen tesadüf eseri var oldukları için “evrim teorisinin” güçlü olan hayatta kalır zayıf olan ezilir felsefesi ile eğitiliyorlar. Darvinizm tezi çevresindeki herkesi birer hayvan olarak görürse yaşantısındaki her kendisinin bile tesadüf eseri olduğuna inanırsa güçlü olanların ayakta gerektiğini bunun içinde zayıfların elenmesi yok edilmesi gerektiğini inandığından gereksiz ve değersiz gördüğü kişilerin katledilmesi son derece kolaydır. Mesela bu zikir yapısını benimseyen insanlar karnındaki bebeklerini kürtaj ettirip katil olabilmekte… Neden sizler Rabbin yaratmasına inanmayıp saçma sapan tezler sizlere makul gelmekte. Kendinizi kandırmayın! Bu asi isyankar tutumunuza son verin sizi yaratan Rabbinize dönün. Bir düşünün: ”Neden böyle eğitim verilen yerlere Allahın size vermiş olduğu emanetleri onlara adıyorsunuz” diye sorduğumuzda. Cevapları okutmayalımda cahilmi kalsınlar!... Bu şekilde Rabbin adıyla okutmayan okullarda okuyarak Rabbe asimi olsun?. Sadece Rabbin huzurunda kıyama durulurken yalnızca Rabbin emir ve yasaklarına uymaları gerkirken kendilernin gözlerinde büyüttükleri yücelttikeleri putların karşısında putların karşısında kıyama durur olmuşlar… ******ün ilke ve inkilaplarını ayakta tutacaklarını ve onun izinde gideceklerine dair andları ve marşları… Yeni müfredatta andımızın kaldırılması sizin için ne fark ediyor. Bazı derslerin kaldırılması yerine başka derslerin zorunlu olması gibi… Öylede böylede kaldırıldıktan öncede kaldırıldıktan sonrada zaten gönderenler sizsiniz. Kendinizce önder seçtiğiniz putlar zamanla çöker ve yerini baş bir put alır. Güçlü olan hayatta kalır zayıf olan ezilir felsefesi. Eğitim öğreten dediğiniz şey sadece eğitim değildir. Adadığınız devletin dininin çocuklarınıza öğretmesidir. Asıl olan eğiten ve öğreten Rabdir. İtaatte kullukta yalnızca Rabbedir.
(Tahrim Suresi Allahın adıyla) 6-Ey iman edenler kendinizi ve yakınlarınızı ateşten koruyunki onun yakıtı insanlar ve taşlardandır.
| |
| | | Hacer Denetim
Mesaj Sayısı : 6 Tecrübe : 0 Puan : 4 Kayıt tarihi : 02/09/17
| Konu: Geri: Okula neden gitmiyoruz? C.tesi Kas. 04, 2017 7:24 pm | |
| Allah vermiştir insana tercih hakkını. İnsan tercihleri ile bir yere varır. İnsan yaptıkları ile ahrette sorumlu tutulacaktır. Ya Rabbe inanıp, Rabbin emir ve yasaklarından korkup sakınarak tabi olacak. Yada Rabbi zikretmeyip Rabden başka ilahlar edinecek, Rabbi karıştırmayan laik bir devletin hak ve ödevlerini yerine getirecek. Allah değilde vatana millete ve beyrağa kul olacak bir yaşam sürecek… Bu devlete tabi olanların hak ve ödevlerinden biride yedi yaşına giren çocuklarını okula gönderme sorumlulukları vardır. Bunu amacı laik bir dini çocuklarına küçük yaşta aşılamaktır. Yani çocukları Allahsız bir yaşama sürüklemekteler. Devlete boyun eymelerini o milleti vatanı bayrağı yücelterek bu sistemi ayakta tutacak bireyler yetiştirmektir gayeleri. Rabbin izinden gidecekleri yere ******’ün izinden gideceklerine dair yemin ederler. Okullarda bu anlamsız şeyleri öğretmekteler. Çocukların bu şeylerle beyinlerini yıkamaktalar ve Allahın razı olmadı bir hayat kulluklarını sadece devlete boyun eymelerini istemektemekteler. Allaha inanmayanlar yani Allahsız yaşayanlar maymundan türediklerinin tamamen tesadüf eseri var oldukları için evrim teorisinin güçlü olan hayatta kalır zayıf olan ezilir felsefesiyle eğitmekteler. Bir putun önünde saygı duruşuna yani kıyama durmaktalar. Asıl kıyama durulması gerkilen Rab iken Rabbe eşler koşmaktalar. Bu yapmakta oldukları Rabbe asi gelmektir. Bu yaşamamın sonucu olarak Rab hesaba çekecek her bir insanı. Allahtan başka ilahlar edinmenin sonucu cehennem ateşi olacaktır elbet.
Şuara Suresi Allahın Adıyla 47- Allah'tan, geri çevrilmesi olmayan bir gün gelmeden evvel, Rabbinize icabet edin. O gün, sizin için ne sığınılacak bir yer var, ne sizin için inkar (etmeye bir imkan).
| |
| | | | Okula neden gitmiyoruz? | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |